torstai 8. marraskuuta 2012

Olohuoneen sisustusprojekti on vielä paljon kesken, mutta pikkuhiljaa löydän sinne kaikkea kivaa. Monen vuoden aikana olen oppinut ettei väliaikaisia ratkaisuja kannata hirveesti tehdä, niinpä odotan melkein kaikessa aina sitä oikeaa ja sopivaa. :) Nyt kun joulu alkaa lähestyä, alkaa myös sisustuskärpänen puremaan. :) Miten saan koko kotimme sisustettua jouluksi?? Nyt täytyy vaan miettiä yksi asia kerrallaan ja huoneet tärkeys järjestyksessä. :) 


 


 














Kuvasin uusia koristetyynyjä, mitkä posti toi H&M:n sisustusosastolta. Näillä ilmoilla itselleni alkaa olla tärkeimpiä asioita läheiset ihmiset, lämmin viltti, kynttilät sekä aamukahvi. :)














Ihanaa iltaa kaikille <3






6 kommenttia:

  1. Ihana tunnelma jälleen kuvissasi. Kauniita tyynyjä! :-)

    VastaaPoista
  2. Pisti silmään toi teidän lattia. Onko laminaatti? Ja mikä niminen, ihana on!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lattia on kyllä ihana, oon ollut todella tyytyväinen. :) Elikkä Quickstep wenge passionata on laminaatin virallinen nimi.. Laminaatin syy- kuviot taittavat kauniisti hopean sävyyn, joka hohtaa valossa. Laminaatti on myös kovuusluokaltaan julkiseentilaankin sopiva. Monesta laminaatista poiketen, tässä on oikeasti puhtaan valkoista. :)

      Poista
    2. just tollasen mäkii haluun mistä ostit ja paljo makso?

      Poista
  3. Minä oon kans päätynyt tuohon, että mielummin odottelee rauhassa sitä oikeaa, kun hommaa väliaikais ratkaisuja. Senkin takia, että oon niin huono myymään mitään, vaan säilön ihan kaiken. Joten ylimäärästä tavaraa on vaikka kuinka!! Niitä oon yrittäny nyt ahkerasti myydä, vaan ei ne tunnu vähenevän ollenkaan! ;)
    Ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, meitä jemmaajia riittää. :) Onneks en oo kuitenkaan sieltä pahimmasta päästä. :) Vanhaan kämppään kerkes hommaamaan kaikkee, ehkä hiukan vähemmänki ajatonta rompetta, mitä nyt oon yrittäny perkata ja myydä pois... no jotakin oppii, ei mitään väliaikaista enään. :)

      Poista